Hoe maak je digitaal persoonlijk?

Datum:
Dinsdag 19 januari, 2021, vanaf 11:00 uur
Onderwerp:
Digitale dienstverlening
Kosten
Gratis
Locatie
Online

Als gemeente heb je te maken met klanten die veel mondiger zijn geworden. Ze verwachten sneller en beter geholpen te worden op het moment dat het hen uitkomt. Als Coolblue het kan waarom dan hun gemeente niet?

Tegelijkertijd wordt van een gemeente ook steeds meer effici├źntie verwacht. Er is minder geld beschikbaar maar de raad wil meer bereiken en vanuit Den Haag worden meer taken bij gemeentes belegd. Do more with less.

Digitale dienstverlening wordt vaak gezien als oplossingen voor bovengenoemde uitdagingen. Maar ook Digitaal brengt weer nieuwe uitdagingen met zich mee. Want hoe zorg je er als overheid voor dat je digitaal toch het juiste gevoel en niveau van service kan bieden en de klant echt centraal hebt staan? Hoe blijf je inclusief? hoe bewaak je je betrouwbaarheid die burgers van de gemeente (en dus overheid) verwachten?

Met de inzet van slimme software toepassingen zorg je voor de juiste balans tussen digitaal en persoonlijk. Ook weten hoe je dit in jouw gemeente kan toepassen? Registreer je dan voor dit webinar op 19 januari 2021.

  • Digitale dienstverlening persoonlijk: wat speelt er?
  • Visie op digitale dienstverlening in de praktijk
  • Leer je klant kennen: Hoe kun je software inzetten om je klant goed te leren kennen?
  • Hybride klantenservice: Hoe versterken medewerkers en chatbots elkaar?
  • Communicatie op maat: Hoe bereik je de juiste personen en vergroot je de betrokkenheid
 

De nieuwste artikelen in uw mailbox?
Blijf op de hoogte met de Eburg nieuwsbrief!