Personeelsdossiers digitaal beschikbaar maken

Regel uw personeelszaken sneller en effectiever

Personeelsdossiers digitaal beschikbaar maken

De logistiek van papieren personeelsdossiers kan niet alleen ingewikkeld zijn, maar ook tijdrovend en vertragend werken. Daarnaast is de kans op het ontstaan van schaduwarchieven erg groot! Dit alles kan voorkomen worden door het aanleggen van een elektronisch dossier dat vanuit elke plaats op ieder moment beschikbaar is.

Enkele voordelen op een rijtje:

  • Iedereen beschikt altijd over de juiste informatie
  • De dienstverlening verbetert kwalitatief en kwantitatief
  • De kans op fouten is minimaal
  • Een compleet overzicht van de situatie van elke medewerker
  • Schaduwdossiers verdwijnen

Het digitaliseren van de dossiers kan natuurlijk op de traditionele manier door middel van scannen, maar u kunt ook een stap verder gaan. Een oplossing die de documenttypes herkent, classificeert en de personeelsdossiers rechtstreeks opslaat in uw organisatie.

Wilt u meer weten over deze oplossing voor het digitaliseren van uw personeelszaken? Download geheel vrijblijvend dit artikel en kom meer te weten over de mogelijkheden. Het artikel gaat nog verder in op het koppelen van het personeelsinformatiesysteem met uw applicatie en de processen.

 

Download artikel:
Personeelsdossiers digitaal beschikbaar maken

Lees voor meer informatie onze Privacy Statement.

 

Bedankt voor uw aanvraag! Open hieronder uw document. Wilt u ook op de hoogte blijven middels onze nieuwsbrief?

Openen en inschrijven


Wilt u het artikel direct openen?

Alleen het artikel openen
 

Graag ontvang ik per e-mail het volgende artikel;
Personeelsdossiers digitaal beschikbaar maken

Lees voor meer informatie onze Privacy Statement.

 
 

De nieuwste artikelen in uw mailbox?
Blijf op de hoogte met de Eburg nieuwsbrief!