Artikelen over Procesoptimalisatie bij gemeenten

Wat brengt automatisering van de purchase-to-pay keten jouw gemeente?

Wat brengt automatisering van de purchase-to-pay keten jouw gemeente?Bij de gemeentelijke purchase-to-pay keten zien we veel vertragingen, frustraties en onduidelijkheden bij dit proces. Goedkeuringsaanvragen gaan verloren, bestelbonnen zijn incompleet en door decentralisatie van het aankoopbeleid is er geen overzicht. Dat moet beter kunnen! Ontdek hier hoe de automatisering van de purchase-to-pay keten bijdraagt aan financiële voorspelbaarheid, controle en transparantie.

Bekijk 'Wat brengt automatisering van de purchase-to-pay keten jouw gemeente?'

Procesgericht werken bij gemeenten: 5 tips

Procesgericht werken bij gemeenten: 5 tips“We gaan procesgericht werken, om onze informatie en processen op orde te krijgen”. Dit is niet de juiste insteek. De processen en informatie moet op orde zijn voordat u kunt beginnen met procesgericht werken. Bedenk van te voren: wat is het middel en wat is het doel? Deze whitepaper geeft 5 praktische tips over hoe u kunt beginnen met procesgericht werken bij gemeenten.

Bekijk 'Procesgericht werken bij gemeenten: 5 tips'

Verbeter in 7 stappen het verwerken van inkomende informatie

Verbeter in 7 stappen het verwerken van inkomende informatieDoor alle technologische ontwikkelingen is de manier van communiceren de afgelopen jaren drastisch veranderd. We ontvangen niet alleen briefpost maar ook informatie via e-mail, social media kanalen en mobiele applicaties als WhatsApp. Klanten vragen deze flexibiliteit van de moderne organisatie en voor deze organisatie is het zaak deze verschillende informatiekanalen goed te bewaken en optimaal te benutten. Dit kan aan de hand van een digitale postkamer.

Bekijk 'Verbeter in 7 stappen het verwerken van inkomende informatie'
 

De nieuwste artikelen in uw mailbox?
Blijf op de hoogte met de Eburg nieuwsbrief!